Wij vinden en vertellen de verhalen van bedrijven. Op een aansprekende en geloofwaardige manier aan doelgroepen die soms lastig te vinden zijn. Die iets vinden of voelen. En daar zijn we goed in.

ZB. Voor fans.

Zijn we aannemers of zijn we architecten? Waarschijnlijk allebei. In ieder geval bouwen we iedere dag aan de reputatie van onze klanten. Ons eigen ZB-verhaal was er de laatste maanden ook een van bouwen. Nieuwe expertises, specialismes, klanten, collega’s… Lees meer

2019 was het jaar van zaaien, nu is het tijd om te oogsten

Dit jaar staat er een ander ZB. Met dezelfde vrijmoedige, vrolijke en vindingrijke denkers, maar met letterlijk een ander gezicht. Marcel blikt terug op 2019 (zijn eerste jaar bij ZB) en maakt de balans op. Hoe ziet ZB er in 2020 en de toekomst uit? Lees meer

Bereik is niet genoeg; zorg dat je doelgroep verliefd op je wordt

Wat hebben NS, McDonalds en het Van Gogh Museum gemeen? Spoiler: ze scoren onwijs goed op social media. En dan heb ik het niet perse over het aantal likes, maar over de mate waarin ze ‘engagen’ met hun doelgroep. Van NS en McDonalds verbaast het je wellicht niet, maar Van Gogh? Lees meer